
ניהול פרוייקט הנגשה
הובלת פרויקטים להנגשה מקצה לקצה, כולל תכנון אסטרטגי, יישום פתרונות טכנולוגיים, ופיקוח להבטחת עמידה מלאה בדרישות התקן והחוק.
יישום ופיקוח על פתרונות נגישות
הטמעת הסדרי נגישות בארגונים בינוניים וגדולים הינה משימה מורכבת הכרוכה בניתוח ממצאי הסקרים, ביצוע אומדן עלויות, הקצאת תקציב, איסוף הצעות מחיר או הכנת מכרז, פיקוח על קבלנים ובעלי מקצוע וכן בתיאום בין מחלקות שונות בארגון, החל מבינוי, וכלה בהדרכה. אנו מנהלים את הפרוייקט משלב הסקר ועד לקבלת אישור נגישות סופי, הכל תוך שאיפה לחסכון מקסימלי ויעילות תקציבית.
כתיבת נהלי נגישות
כתיבת אוגדן נהלים לשירות נגיש מתייחסת להקמת מסמך המסדיר את הנהלים והפעולות הדרושות להנגשת שירותים לאנשים עם מוגבלויות בהתאם לדרישות החוק.

כיצד לכתוב אוגדן נהלים לשירות נגיש בהתאם לחוק?
על פי חוק כל ארגון חייב להתאים את נהליו ונהגיו כך שיעוגנו בהם ערכי השירות הנגיש . אנו כותבים אוגדן נהלים בפורמט מקצועי הכולל הנחיות ברורות ומסגרת התנהגות בתרחישים שונים של מתן שירות ללקוחות עם מוגבלות. האוגדן כולל בין היתר נוהל פטור מתור לזכאים לכך, חובת אפשרות כניסה עם חיית שירות, פטור מתשלום למלווה לזכאים ופינוי בחירום של אדם עם מוגבלות.

הדרכות נגישות לצוות
הדרכות נגישות לצוות עובדים מתמקדות בהכשרת העובדים כיצד להעניק שירות מותאם ומכבד לאנשים עם מוגבלויות, בהתאם לדרישות החוק.
כיצד להכשיר את הצוות להנגשת שירותים בצורה יעילה?
כל ארגון נותן שירות מחוייב להדריך את עובדיו בנושא שירות נגיש לאנשים עם מוגבלות. ההדרכה תבוצע בעל פה, בדפוס, בלומדה או הרצאה פרונטלית ותכלול גם התנסות חוויתית – הכל לפי העניין ובהתאם למספר העובדים, אופי הארגון ודרישות החוק. אנו מציעים מגוון הדרכות מעניינות המותאמות לארגון.
הנגשת מסמכים בפישוט לשוני
התאמת מסמכים לפישוט לשוני, תוך שמירה על נגישות ושפה ברורה, על מנת להקל על הבנת התוכן עבור אנשים עם מוגבלויות וצרכים ייחודיים.

יצירת מסמכים נגישים וברורים לכלל האוכלוסייה
מסמך נגיש בפישוט לשוני הוא כזה שאדם עם מוגבלות קוגניטיבית יכול לקרוא ולהבין. יש מקרים בהם חובה על נותן שירות להנגיש מסמכים ו/או טפסים אשר יש בהם מידע המיועד לקהל כגון תקצירי אירועים, תיאור מוצגים בתערוכה, מידע במרכז מבקרים וכיו”ב. אנו מפשטים מסמכים בהתאם לכללי הפישוט הלשוני.

הכשרת רכזי נגישות
תוכניות הכשרה ייעודיות לרכזי נגישות, הכוללות ידע מעשי, הכרת התקנות והחוקים, וכלים להטמעת פתרונות נגישות בארגונים ובמוסדות.
פיתוח מיומנויות לניהול והובלת תחום הנגישות
על פי החוק, גוף הנותן שירות לציבור, ומעסיק לפחות 25 עובדים, חייב למנות רכז נגישות מקרב עובדיו. תפקידו לספק מידע לציבור אודות נגישות השירות הציבורי, או נגישות המקום שבו שירות זה ניתן. בפרט, עליו לספק מידע כזה לאנשים עם מוגבלות המעוניינים בו. בנוסף, עליו לתת ייעוץ והדרכה לגוף שבו הוא פועל, בדבר חובותיו בתחומי הנגישות ומניעת אפליה של אנשים עם מוגבלות. אנו מציעים הכשרה פרטנית המותאמת בדיוק לארגון ולרכז שלו, שמתקיימת אצלכם בזמנים שנוחים לכם.